photoblog

62. edit – nowy i lepszy Kondi

Zdecydowałem się trochę przerobić jedno z pierwszych zdjęć, które zrobiłem nowym obiektywem. Podstawowy problem polegał na tym, że zupełnie schrzaniłem balans bieli i zdjęcie było nieprzyjemnie niebieskie. coś mi się wcześniej udało z nim zrobić, ale z perspektywy czasu, wydaje mi się dość smutne i mało rzucające się w oczy. Dlatego wrzucam lepszą wersję kolorystyczną, bo czarno-białą, bardzo kontrastową. To pokazuje, choć częściowo, jak przyjemnie ostre jest to szkło i zdjęcia z niego :) W kadrze oczywiście Kondi, strzelony w biegu, przed naszą uczelnią.

Tu link do poprzedniej wersji -> 51. nowe szkło – nowa jakość

Skomentuj

